Menu and search Σύγκριση
 
Γλώσσα

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ eshop

1. Εισαγωγή

Οι παρόντες Όροι Χρήσης eshop μαζί με τους Όρους Χρήσης Ιστοσελίδας και την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων εφαρμόζονται σε όλες τις συναλλαγές που λαμβάνουν χώρα μέσω του ηλεκτρονικού εμπορικού καταστήματος www.vario.com.gr (εφεξής το «Ηλεκτρονικό Κατάστημα» ή “eshop”) το οποίο δημιούργησε και λειτουργεί η εταιρεία VARIO ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ με διακριτικό τίτλο VARIO A.E., που εδρεύει στον Ταύρο Αττικής, με Α.Φ.Μ. 999402333, ΔΟΥ Φ.Α.Ε. Αθηνών, με αριθμό Γ.Ε.Μ.Η. 005714301000, με αριθμό Εξυπηρέτησης Πελατών (+30) 2103418230 και ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας [email protected] (η "Εταιρεία"). Οι ανωτέρω όροι δεν καλύπτουν την πώληση των προϊόντων της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ από τρίτους καθώς και την παροχή υπηρεσιών από τρίτους.

Στη συμβατική σχέση μεταξύ της Εταιρείας και του Πελάτη (ο "Πελάτης") ισχύουν οι παρόντες Όροι Χρήσης στην έκδοση που ισχύει κατά τον χρόνο της υποβολής της παραγγελίας του Πελάτη.  O Πελάτης οφείλει να διαβάσει προσεκτικά τους Όρους Χρήσης πριν από τη χρήση του Ηλεκτρονικού Καταστήματος και εάν δεν συμφωνεί, οφείλει να μην κάνει χρήση των υπηρεσιών και του περιεχομένου του. Η περαιτέρω χρήση του Ηλεκτρονικού Καταστήματος ισοδυναμεί με αυτόματη ρητή και ανεπιφύλακτη αποδοχή των Όρων Χρήσης. Ο Πελάτης καλείται να ελέγχει το περιεχόμενο των Όρων Χρήσης για ενδεχόμενες αλλαγές. Η εξακολούθηση της χρήσης του Ηλεκτρονικού Καταστήματος ακόμη και μετά τις όποιες αλλαγές σημαίνει την ανεπιφύλακτη εκ μέρους του Πελάτη αποδοχή των Όρων Χρήσης.

To Ηλεκτρονικό Κατάστημα απευθύνεται μόνο σε επαγγελματίες εμπόρους και επιτηδευματίες. Κάνοντας χρήση του Ηλεκτρονικού Καταστήματος, ο Πελάτης δηλώνει στην Εταιρεία ότι αγοράζει τα προϊόντα στο πλαίσιο μιας επιχειρηματικής δραστηριότητας πώλησης προϊόντων της κατηγορίας που παραγγέλθηκαν ή για άμεση χρήση για το σκοπό των επιχειρηματικών του αναγκών και μόνο στο πλαίσιο της εμπορικής, επιχειρηματικής, βιοτεχνικής ή ελευθέριας επαγγελματικής του δραστηριότητας, και ότι δεν συναλλάσσεται με την Εταιρεία ως «καταναλωτής» κατά την έννοια της ισχύουσας νομοθεσίας.

 

2. Παραγγελίες και τίμημα

2.1 Η υποβολή παραγγελίας αγοράς στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα γίνεται τόσο με τη δημιουργία λογαριασμού χρήστη για την οποία οι Πελάτες πρέπει να καταχωρίσουν ένα όνομα χρήστη (username) και κωδικό πρόσβασης (password), όσο και με την ιδιότητα του επισκέπτη (χωρίς τη δημιουργία λογαριασμού χρήστη). Σε κάθε περίπτωση, ο Πελάτης πρέπει να καταχωρίσει στη φόρμα παραγγελίας τα παρακάτω στοιχεία του Όνομα, Επίθετο, Επωνυμία Επιχείρησης, Σταθερό Τηλέφωνο, Κινητό Τηλέφωνο, Διεύθυνση Τιμολόγησης, Διεύθυνση Παράδοσης, ΑΦΜ και email. Οι παραπάνω πληροφορίες πρέπει να είναι πάντοτε αληθείς, ακριβείς και πλήρεις. 

2.2 Όλες οι τιμές που αναγράφονται στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα είναι σε Ευρώ (€) και ΔΕΝ περιλαμβάνουν Φ.Π.Α., ο οποίος βαρύνει τον Πελάτη και προστίθεται κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Οι τιμές μπορούν να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση όποτε η Εταιρεία το κρίνει απαραίτητο. Ο Πελάτης με την επιβεβαίωση της παραγγελίας οριστικοποιεί ότι θα παραλάβει το προϊόν στην τιμή που αποδέχτηκε ακόμα κι αν τροποποιηθεί η τιμή του προϊόντος σε μέλλοντα χρόνο. Η Εταιρεία διατηρεί, επίσης, το δικαίωμα να διορθώσει οποιοδήποτε σφάλμα στις τιμές. Σε περίπτωση λάθους καταχώρησης ως προς την τιμή του προϊόντος, η Εταιρεία θα ενημερώσει άμεσα τον Πελάτη ο οποίος διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία του.

2.3 Οι τιμές των προϊόντων βασίζονται στις πλήρεις ποσότητες που αναφέρονται στη σελίδα του προϊόντος και η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αναθεωρήσει τις τιμές σε περίπτωση που οι ποσότητες μειωθούν για οποιονδήποτε λόγο ή να αρνηθεί την πώληση μεμονωμένων προϊόντων.

2.4 Οι παραγγελίες που υποβάλλονται μέσω του Ηλεκτρονικού Καταστήματος θα είναι δεσμευτικές για την Εταιρεία εφόσον γίνουν αποδεκτές με μια ηλεκτρονική επιβεβαίωση παραγγελίας που αποστέλλεται από την Εταιρεία στον Πελάτη. Οι παραγγελίες που υποβάλλονται από τον Πελάτη θα είναι αμετάκλητες και δεσμευτικές για τον Πελάτη, από τη στιγμή που μία τέτοια Παραγγελία έχει ληφθεί από την Εταιρεία. Σε περίπτωση λάθους καταχώρησης από την πλευρά της Εταιρείας ως προς το απόθεμα του προϊόντος, η Εταιρεία θα ενημερώσει άμεσα τον Πελάτη ώστε να ακυρωθεί ή τροποποιηθεί η παραγγελία του.

 

3. Τρόποι Πληρωμής

3.1 Τα προϊόντα αποστέλλονται με χρέωση του Πελάτη. Το κόστος αποστολής αναγράφεται κατά τη στιγμή της παραγγελίας στο καλάθι.

3.2 Οι Πελάτες μπορούν να πληρώσουν για την ηλεκτρονική παραγγελία τους επιλέγοντας έναν από τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής. 

Πιστωτική ή Χρεωστική Κάρτα

Η χρέωση της πιστωτικής ή της χρεωστικής κάρτας του Πελάτη του Ηλεκτρονικού Καταστήματος πραγματοποιείται, αφού προηγηθεί έλεγχος και πιστοποίηση των στοιχείων και της εγκυρότητάς της, κατά την έγκριση και αποδοχή της παραγγελίας. Ο πελάτης είναι ο μόνος υπεύθυνος για την σωστή καταγραφή και την αλήθεια των στοιχείων της πιστωτικής κάρτας και η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση σφάλματος. Αποδεκτές κάρτες είναι αυτές των εταιρειών Visa & MasterCard.

Τραπεζικό έμβασμα

Ο Πελάτης μπορεί να πληρώσει την παραγγελία του μέσω τραπεζικού εμβάσματος σε Ευρώ και χωρίς κόστος και έξοδα για την Εταιρεία, μέσω των υπηρεσιών IRIS Payments ή με κωδικό πληρωμής της παραγγελίας του στους κάτωθι τραπεζικούς λογαριασμούς της Εταιρείας:

  • Alpha Bank: 181-00-232-000-3545  ΙΒΑΝ: GR8401401810181002320003545

PAYPAL

Για την εξόφληση της παραγγελίας μέσω Paypal ο Πελάτης χρειάζεται να χρησιμοποιήσει μόνο τη διεύθυνση email και τον κωδικό πρόσβασής του στο λογαριασμό Paypal που έχει ανοίξει.

 

4. Παράδοση

4.1 Το Ηλεκτρονικό Κατάστημα δέχεται παραγγελίες που αφορούν παραδόσεις προϊόντων μόνο εντός Ελλάδος.

4.2 Η παράδοση των παραγγελιών μέσω του Ηλεκτρονικού Καταστήματος πραγματοποιούνται από συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφορών ως εξής:

Εφόσον η παραγγελία τοποθετηθεί εργάσιμη ημέρα μέχρι τις 14:30, θα παραδοθεί ως ακολούθως:

  • Την επόμενη εργάσιμη ημέρα σε περιοχές εντός του Ν. Αττικής
  • Εντός 2-3 εργάσιμων ημερών για περιοχές εκτός Ν. Αττικής
  • Εντός 3-5 εργάσιμων ημερών για νησιά και απομακρυσμένες περιοχές

Εφόσον η παραγγελία τοποθετηθεί εργάσιμη ημέρα μετά τις 14:30, θα παραδοθεί ως ακολούθως:

  • Την 2η εργάσιμη ημέρα σε περιοχές εντός του Ν. Αττικής
  • Εντός 3-4 εργάσιμων ημερών για περιοχές εκτός Ν. Αττικής
  • Εντός 4-5 εργάσιμων ημερών για νησιά και απομακρυσμένες περιοχές

Η παράδοση των προϊόντων γίνεται επί του πεζοδρομίου ή στην ράμπα της αποθήκης του πελάτη. Αν ο πελάτης επιθυμεί η παράδοση γίνεται σε όροφο κατόπιν αιτήματος του και με επιπλέον χρέωση για την οποία θα ενημερώνεται από την Εταιρεία.

* Στις παραπάνω ημερομηνίες παραδόσεων ενδέχεται να υπάρξουν μικρές αποκλίσεις σε περιόδους όπου τα πρακτορεία θα είναι κλειστά ή θα υπολειτουργούν λ.χ. Δεκαπενταύγουστος. Για τις ακριβείς ημερομηνίες παραλάβης θα ενημερώνεστε κατά τη διάρκεια του check out. 

4.3 Η διαδικασία αποστολής στην περίπτωση οποιουδήποτε τρόπου πληρωμής γίνεται σύμφωνα με την ημερομηνία και ώρα που εμφανίστηκε το ποσό της συναλλαγής στους τραπεζικούς λογαριασμούς της Εταιρείας. Η παράδοση θα υπόκειται στη διαθεσιμότητα του αποθέματος.

4.4 Για την παράδοση των Προϊόντων απαιτείται η υπογραφή του τιμολογίου και δελτίου αποστολής κατά την ημερομηνία παραλαβής. Τα Προϊόντα που παραλαμβάνονται από το προσωπικό του Πελάτη ή τους συνεργάτες (manager, υπαλλήλους για τα logistics κ.ο.κ.) που είναι παρόντες στο σημείο παράδοσης, θα θεωρείται ότι παραλαμβάνονται από τον ίδιο τον Πελάτη. Τα εν λόγω πρόσωπα θα θεωρούνται δεόντως εξουσιοδοτημένα από τον Πελάτη προκειμένου να υπογράψουν οποιαδήποτε απαραίτητα έγγραφα (όπως τιμολόγια ή/και δελτίο αποστολής) για την παράδοση και την παραλαβή των Προϊόντων για λογαριασμό του Πελάτη. Τα δελτία αποστολής που υπεγράφησαν από τα εν λόγω πρόσωπα στο όνομα και για λογαριασμό του Πελάτη θα θεωρούνται ως πλήρη απόδειξη παραλαβής από τον Πελάτη των Προϊόντων που παραδόθηκαν.

 

5. Πολιτική Επιστροφών

5.1 Αμέσως μετά την παράδοση των Προϊόντων, ο Πελάτης οφείλει να ελέγξει τα προϊόντα με δικά του έξοδα. Τα προϊόντα θα θεωρούνται ότι έχουν παραδοθεί σύμφωνα με την παραγγελία αγοράς χωρίς ελαττώματα ή ελλείψεις, εκτός εάν ο Πελάτης προβεί εγκαίρως στις ακόλουθες ενέργειες, κατά περίπτωση:

α) Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος ή βλάβης στα Προϊόντα η οποία θα ήταν εμφανή κατά την εύλογη επιθεώρηση και έλεγχο από τον Πελάτη, πρέπει να γίνεται έγγραφη σημείωση στα δικαιολογητικά αποστολής (δελτίο αποστολής ή/και φορτωτική) κατά τον χρόνο παράδοσης, που θα αναφέρει πλήρη στοιχεία (i) της φύσης οποιουδήποτε ελαττώματος ή βλάβης και (ii) του αριθμού των προϊόντων που είναι ελαττωματικά ή παρουσιάζουν βλάβη, εντός τριών (3) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

β) Σε περίπτωση ελλείμματος στην παράδοση, θα γίνεται έγγραφη σημείωση στα δικαιολογητικά αποστολής (δελτίο αποστολής ή/και φορτωτική) κατά τον χρόνο παράδοσης, που θα αναφέρει πλήρη στοιχεία του ελλείμματος, εντός τριών (3) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Στην περίπτωση α) ανωτέρω, ο Πελάτης επιστρέφει τα Προϊόντα στην Εταιρεία προς έλεγχο και επιβεβαίωση του ελαττώματος ή βλάβης. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην Εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον Πελάτη βαρύνουν την Εταιρεία εφόσον ακολουθείται ο προτεινόμενος (από την Εταιρεία) τρόπος επιστροφής. Σε περίπτωση επιστροφής παρακαλούμε όπως μας καλέσετε στο 216 400 59 59 για να σας ενημερώσουμε για τον καλύτερο δυνατό (για εσάς) τρόπο επιστροφής με βάση την περιοχή, τον επιθυμητό χρόνο, το επιστρεφόμενο είδος κ.λπ. και να καταχωρίσουμε το αίτημά σας.

5.2 Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται με την πλήρη και σε καλή κατάσταση συσκευασία του, εφόσον υπάρχει.

5.3 Μετά την επιστροφή των προϊόντων θα γίνεται από την Εταιρεία έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον Πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου. Εφόσον επιβεβαιωθεί το ελάττωμα από την Εταιρεία, η Εταιρεία θα προβεί στην επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος. Κατ’ εξαίρεση, σε περίπτωση που δεν βρίσκεται σε απόθεμα άλλο Προϊόν ίδιο ή αντιστοίχων χαρακτηριστικών και αξίας ή ο Πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση με άλλο Προϊόν, η Εταιρεία θα προβαίνει σε ακύρωσης της συναλλαγής, η δε επιστροφή των χρημάτων της αγοράς θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η πληρωμή του Πελάτη προς την Εταιρεία.

 

6. Όροι εμπορικής εγγύησης

Oι όροι της εμπορικής εγγύησης των Προϊόντων, εφόσον υπάρχει, καθορίζονται για κάθε Προϊόν από τον κατασκευαστή του. Η εμπορική εγγύηση παρέχεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στα αναλυτικά χαρακτηριστικά του Προϊόντος ή/και στο έντυπο εγγύησης που το συνοδεύει. Ο Πελάτης καλείται να αναφέρεται στο εν λόγω έντυπο για αναλυτικές πληροφορίες. Η εμπορική εγγύηση δεν θίγει το κύρος της νόμιμης εγγύησης.

 

7. Ευθύνη του Πελάτη

7.1 Η χρήση του Ηλεκτρονικού Καταστήματος από τον Πελάτη πρέπει να γίνεται αποκλειστικά για νόμιμους σκοπούς και με τρόπο που να μην περιορίζει τη χρήση του από τρίτους. Ενδεικτικά ο Πελάτης οφείλει κάνοντας χρήση του Ηλεκτρονικού Καταστήματος:

  • Να μην παραβιάζει οποιαδήποτε διάταξη της κείμενης νομοθεσίας.
  • Να απέχει από κάθε ενέργεια που παραβιάζει την επωνυμία, το λογότυπο, το εμπορικό σήμα, το εμπορικό απόρρητο και εν γένει τα πνευματικά και ιδιοκτησιακά δικαιώματα της Εταιρείας και των τρίτων.
  • Να απέχει από κάθε δημοσίευση περιεχομένου που είναι παράνομο, απειλητικό, άσεμνο, που δύναται να συνιστά παραβίαση της προσωπικότητας και του απορρήτου τρίτου προσώπου ή που εκφράζει διακρίσεις.

7.2 Ο Πελάτης του Ηλεκτρονικού Καταστήματος ευθύνεται επίσης για τη διατήρηση της μυστικότητας του λογαριασμού του και των στοιχείων πρόσβασης σε αυτόν, προκειμένου να αποφευχθεί οποιαδήποτε κακόβουλη χρήση από τρίτους και φέρει την ευθύνη για οποιαδήποτε ζημία προκαλείται στην Εταιρεία από παράλειψη αυτής της υποχρέωσής του.

7.3 Σε περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιου είδους χρήση από τις ενδεικτικά προαναφερόμενες, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής του λογαριασμού του Πελάτη, χωρίς προειδοποίηση και λήψης κάθε μέτρου προστασίας σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

 

8. Ειδοποιήσεις/ Ενημερώσεις

Κάνοντας χρήση του Ηλεκτρονικού Καταστήματος (eshop), ο Πελάτης αποδέχεται ότι η επικοινωνία μαζί του δύναται να πραγματοποιείται κατά κύριο λόγο με ηλεκτρονικά μέσα π.χ. αυτοματοποιημένα μηνύματα σε ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Στο πλαίσιο αυτό, η Εταιρεία θα επικοινωνεί με τον Πελάτη μέσω μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και θα του παρέχει πληροφορίες όπως ενημερώσεις, προσφορές κ.ο.κ. για το Ηλεκτρονικό Κατάστημα (eshop). Ο Πελάτης δηλώνει ότι συμφωνεί με τα ανωτέρω μέσα ηλεκτρονικής επικοινωνίας.

 

9. Εκχώρηση δικαιωμάτων και υποχρεώσεων

Χωρίς την προηγούμενη ρητή συναίνεση της Εταιρείας, ο Πελάτης δεν επιτρέπεται να μεταβιβάζει, εκχωρεί τη τα δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις που απορρέουν από τις συναλλαγές του με την Εταιρεία. Η Εταιρεία δύναται ελεύθερα να μεταβιβάσει, εκχωρήσει ή αναθέσει εργολαβικά τη σύμβαση πώλησης ή τα δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις της από αυτή ή τους παρόντες Όρους, ανά πάσα στιγμή.

 

10. Παραίτηση

Αν η Εταιρεία παραλείψει να ασκήσει οποιαδήποτε συμβατικά δικαιώματα, αυτό δεν θα εκλαμβάνεται ως παραίτηση από τα εν λόγω δικαιώματα. Η παραίτηση από τα δικαιώματα της Εταιρείας είναι έγκυρη μόνο αν δηλωθεί εγγράφως.

 

11. Ακυρότητα

Αν επιμέρους διατάξεις των παρόντων Όρων είναι ή καταστούν ολικά ή εν μέρει ανίσχυρες ή άκυρες, αυτό δεν θα επηρεάζει την εγκυρότητα και ισχύ των λοιπών όρων. Η άκυρη ή ανίσχυρη διάταξη θα αντικαθίσταται με βάση τις διατάξεις του νόμου.

 

12. Ανωτέρα βία

Η Εταιρεία δεν θα θεωρείται υπεύθυνη για τη μη εκπλήρωση, εν όλω ή εν μέρει, των υποχρεώσεών της που ορίζονται στους παρόντος Όρους εάν η εν λόγω μη εκπλήρωση ήταν αποτέλεσμα γεγονότος ανωτέρας βίας (ενδεικτικά και μη περιοριστικά λόγω Θεομηνίας, πολέμου, πολιτικών ταραχών, εξέγερσης, αποκλεισμού ή εμπάργκο, πυρκαγιάς, σεισμού, επιδημίας, πλημμύρας, ανεμοθύελλας, έλλειψης πόρων, θέσπιση οποιουδήποτε νόμου ή κανονισμού ή οποιαδήποτε άλλη ενέργεια κρατικής αρχής, που βρίσκεται πέραν του ελέγχου της Vario, είτε μπορεί να προβλεφθεί είτε όχι, η οποία καθιστά αδύνατη ή οικονομική ανέφικτη την εκπλήρωση).

 

13. Τελικές Διατάξεις

Οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω του παρόντος Ηλεκτρονικού Καταστήματος διέπονται από το Ελληνικό Δίκαιο.
Υπό την επιφύλαξη διατάξεων αναγκαστικού δικαίου, οποιαδήποτε διαφορά προκύψει από τη συμβατική σχέση μεταξύ της Εταιρεία και του Πελάτη θα επιλύεται από τα αρμόδια Δικαστήρια της Αθήνας.

© VARIO 2022 - All Rights Reserved. Developed & Designed by MageGuide