Menu and search Σύγκριση
 
Γλώσσα

Πολιτική Επιστροφών

1. Αμέσως μετά την παράδοση των Προϊόντων, ο Πελάτης οφείλει να ελέγξει τα προϊόντα με δικά του έξοδα. Τα προϊόντα θα θεωρούνται ότι έχουν παραδοθεί σύμφωνα με την παραγγελία αγοράς χωρίς ελαττώματα ή ελλείψεις, εκτός εάν ο Πελάτης προβεί εγκαίρως στις ακόλουθες ενέργειες, κατά περίπτωση:

α) Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος ή βλάβης στα Προϊόντα η οποία θα ήταν εμφανή κατά την εύλογη επιθεώρηση και έλεγχο από τον Πελάτη, πρέπει να γίνεται έγγραφη σημείωση στα δικαιολογητικά αποστολής (δελτίο αποστολής ή/και φορτωτική) κατά τον χρόνο παράδοσης, που θα αναφέρει πλήρη στοιχεία (i) της φύσης οποιουδήποτε ελαττώματος ή βλάβης και (ii) του αριθμού των προϊόντων που είναι ελαττωματικά ή παρουσιάζουν βλάβη, εντός τριών (3) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

β) Σε περίπτωση ελλείμματος στην παράδοση, θα γίνεται έγγραφη σημείωση στα δικαιολογητικά αποστολής (δελτίο αποστολής ή/και φορτωτική) κατά τον χρόνο παράδοσης, που θα αναφέρει πλήρη στοιχεία του ελλείμματος, εντός τριών (3) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Στην περίπτωση α) ανωτέρω, ο Πελάτης επιστρέφει τα Προϊόντα στην Εταιρεία προς έλεγχο και επιβεβαίωση του ελαττώματος ή βλάβης. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην Εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον Πελάτη βαρύνουν την Εταιρεία εφόσον ακολουθείται ο προτεινόμενος (από την Εταιρεία) τρόπος επιστροφής. Σε περίπτωση επιστροφής παρακαλούμε όπως μας καλέσετε στο 216 400 59 59 για να σας ενημερώσουμε για τον καλύτερο δυνατό (για εσάς) τρόπο επιστροφής με βάση την περιοχή, τον επιθυμητό χρόνο, το επιστρεφόμενο είδος κ.λπ. και να καταχωρίσουμε το αίτημά σας.

2. Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται με την πλήρη και σε καλή κατάσταση συσκευασία του, εφόσον υπάρχει.

3. Μετά την επιστροφή των προϊόντων θα γίνεται από την Εταιρεία έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον Πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου. Εφόσον επιβεβαιωθεί το ελάττωμα από την Εταιρεία, η Εταιρεία θα προβεί στην επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος. Κατ’ εξαίρεση, σε περίπτωση που δεν βρίσκεται σε απόθεμα άλλο Προϊόν ίδιο ή αντιστοίχων χαρακτηριστικών και αξίας ή ο Πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση με άλλο Προϊόν, η Εταιρεία θα προβαίνει σε ακύρωσης της συναλλαγής, η δε επιστροφή των χρημάτων της αγοράς θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η πληρωμή του Πελάτη προς την Εταιρεία.

© VARIO 2022 - All Rights Reserved. Developed & Designed by MageGuide